خیر عالیه مشکلی نداره
پوچ انقد بالا نمیذه
نه بابا مال من 276 اینا بود 48 ساعت بعدش تکرار کردم دوبرابر شد. یادش بخیر چه دورانی بود😅
عزیزم بارداری پوچ رو سونوتشخیص میده
من ۱۰۰۰بود🤷🏻♀️
تازه اگه هفته پایین باشه و بتا انقد بالا احتمال دوقلویی هست
ن پوچ انقد بالا نمیشه
من ۶۰۰ بود
ن عزیزم از بالا ۲۵مثبته این عذدهم گفتی الان کیسه هم تشکیل شده
چرا پوچ باشه؟ عددش که خوبه به نظرم
نه پوچ نیس
نه عزیزم اینهمه بالا نمیشه اگه پوچ باشه
نه مال من ۱۰۰۰ بود اوکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.