فرنی برا نوزاد۶ ماهه چجوری درست کنم

۲ پاسخ

ارد برنج با اب بزار رو گاز تا يكم ب قوام برسه ميشه فرني

ارد برنج و با اب جوشیده سرد شده هم بزن بذار بپزه بعد خاموش کن با شیرش رقیق کن من واسه شیرینیش یه تیکه سیب بخار پزم توش میکس میکنم

سوال های مرتبط

مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان اَهـــ🤎ـــورآ مامان اَهـــ🤎ـــورآ ۹ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی