سلام میگم آش دندونی رو میشه به نی نی هم داد

۶ پاسخ

من دادم.به شدت مقویه
به شرطی که خوب نفخ شو بگیری مشکلی نداره

من همه‌ی حبوبات رو جدا جدا به دختر دادم،یا با سوپ یا توی پلو... جز گندم
اگه نفخشون گرفته شده باشه فک نکنم ایرادی داشته باشه

من که دادم خیلی هم دوس داشت

تو هفت ماهگی نه

من ک یه ماهیی میشه ب پسرم حبوبات میدم اگ نفخشو خوب گرفتی و قبلا بهش حبوبات دادی اره چرا ک ن خوشمزه ام هست خیلیمپر خاصیت

به نظرم زوده حبوبات نفخ دارن

سوال های مرتبط

مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان حلماو شاهان👫🏻 مامان حلماو شاهان👫🏻 ۱ سالگی
مامان پسرم🫀🧿 مامان پسرم🫀🧿 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی