سلام واکسن انفولانزا کسی تو بارداری زدع؟

۶ پاسخ

من 13 هفتگی زدم
یخورده بعدش آبریزش بینی و گلو درد گرفتم سه روز درگیرش بودم

اره من دیروز زدم

اره اگه نزدی بهداشت رایگان میزنه چون داروخانه ها دیگه ب سختی پیدا میشه

ااان که دیگه فایده نداره

من زدم
هیچ علائمی نداره با خیال راحت بزن

عا من زدم قبل يماه

سوال های مرتبط

مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان نویانم🧸✨ مامان نویانم🧸✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری