سلام خانما کیا واکسن انفولانزا زدین؟

۱۴ پاسخ

من یه هفته میشه واکسن آنفولانزا زدم خوب بود راضی ام

منم زدم

من یک ماه پیش آخر شهریور زدم بعدشم هیچ علامتی از تب و سردرد و بی حالی و ... نداشتم

منم زدم
دو هفته پیش

عوارضی نداشت؟من‌میخواسم نزنم دکترم اسرار داره ک باید بزنی

من ماه قبل زدم

من زدم از طرف بهداشت

ی ماه مبشه زدم اوکی هم بودم مشکلی نداشت

من ده روز پیش

من زدم

منم زدم هفته پیش

من زدم

من

من زدم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی