۵ پاسخ

پسر منم دو روزه اینجوری شده نمیخوابه😓

عزیزم گریه واینامیکنه یاکلابی حاله

خوب شیرمیخوره

رفلاکس نداره

دل درد داره شاید .
به دلش دست بزن ببین سفت میکنع یانه
اگه سفت کنه دلدرد داره .

سوال های مرتبط

مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان کرشمه و کوروش مامان کرشمه و کوروش ۱۲ ماهگی