۴ پاسخ

مزه اش خیلی خوب نمیشه وگرنه خاصیت گندمش مهم تره

من بلد نیستم

اره مگه نمیگن سینه مرغ پروتئین داره
اتفاقا بنظرم خوشمزه تره،،من حتی گوشت و دنبه ک میریزم بازم یکم سینه مرغم میریزم

ارع بابا

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی