۹ پاسخ

بی ضرره اگه آبریزش بینی داری بخور

هر ۸ ساعت یک ق غ
من بیمارستان بستری بودم یک شیشه خوردم کامل

خب اگه قرارباشه فقط قرقره کنم که آب نمک قرقره کنم بهترنیست؟

خوردنش خوب نیس باید غرغره کنی

بدجورگلوم میسوزه وگرفتگی بینی دارم

نباید بخوری باید هر ۸ ساعت قرقره کنی بریزی بیرون

به من گفت نخور غرغره کن بریز بیرون

بستگی داره دکتر چی گفته باشع

بنظرم نخور فقط قرقر کن و تف کن بیرون

سوال های مرتبط

مامان ماندنی مامان ماندنی ۱۰ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد