۶ پاسخ

منم این جوری می شم چند تا از انگشتام اینجوری میشه شاید غلظت خون داشته باشیم آخه از اون روز که آس آ می خورم این طور ی نمی شم

من که هردو دستم انگشتاش بی حسه و گز گز می‌کنه قبلاً فقط تو خواب اینجوری میشد الان کل روز و شب اینجوریه
بعضی شبا جوری درد میاد که نمیتونم بخوابم خیلی بده😥

دیابت نداری

ازمايش قند بارداري دادي؟

منم دست چپم انگشتام همش بی حس میشه و خواب میره نمیدونم از چیه

من شبا که از خاب بیدار میشم کل انگشتای دستم یجوری درد میکنه که انگار حسشون کمتر میشه

سوال های مرتبط