۸ پاسخ

من سرما خوردم بنظرتون قرص بخورم مشکلی داره

سلام بچها خوبید

مال منم فعلن یواشع😶😶

سلام بچها من توی بیست سه هفته هستم اولین بارداریم بنظرتون چه قرص های رو بخورم خوبه قرص های که دکتر بهم داد تموم شدن قرص ویتامین کلسیم این هارو میگم

چه حسیه لگد زدنش اخه من هنوز حس نکردم؟

از ۲۸هفته ب بعد
واسه منم هنوز آروم میزنع

خوب ترو میزنه کیف میده😁من خودم آنقدر دوست دارم خیلی یواش هست ولی شبا که میزنه از خواب بیدار میشم عصبی میشم🤣

برا منم ملایمه

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری