سونو سه بعدی و کی باید بگیریم

۲ پاسخ

واسع من ۲۶هفته فک کنم گرفت

دیروز دکترم واسه هفته آینده واسم سونو وزن نوشت گفتم میشه سه بعدی برم گف هزینش آزاده گفتم موردی نداره دلم میخواد چهرشو ببینم سه بعدی نوشت

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری