خانما من فردا صبح میخام برم آزمایش بدم. تیتر بتا بگیرم یا بتا؟

۸ پاسخ

اگه عددش بالا باشه نیاز نیس

تیتر بتا

عزیزم شما اون ماهی که باردار شدین، چه کارهایی انجام داده بودین؟

تیتر بده

تیتر به چه دردی میخوره؟؟؟؟
اگه ازمایش ندیم مشکلی داره؟؟؟؟؟

من بی بی چکم مثبت شد دیگه نرفتم آزمایش.. یه دفعه رفتم سونوگرافی صدا قلبش رو شنیدم😂 اتفاقا اینطوری بیشتر کیف میده🤭🩷

تیتر بتا بهتره
بتا فقط میگه مثبت یا منفی ولی تیتر بیا عدد رو هم نشون میده

تیتربتا

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری