لعنت به واکسن 18 ماهگی🥲🥲

۲ پاسخ

دختر من خیلی خیلی اذیت شد

یاخدا من قراره فردا ب امبدخدا بچه ام روببرم خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان روشنک خانوم🥰 مامان روشنک خانوم🥰 ۲ سالگی
مامان 💗🦋elina🦋💗 مامان 💗🦋elina🦋💗 ۱ سالگی
مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی