به وقت آزمایش کلوکز
خوشمزه بود😊❤️

تصویر
۳ پاسخ

چرا بچه من یک هفته پایین هست به حدی که میگم هر لحظه داره بدنیا میاد یک هفته میبینی خودش میاد بالا

من فردا دارم خیلی میترسم از خون دادن فوبیا دارم

انشالله منم برسم ۲۷ برم انجام بدم زودی بگذره بره😁

سوال های مرتبط

مامان سوگند سوین سلین مامان سوگند سوین سلین ۱۱ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۴ ماهگی
مامان نورا💝 مامان نورا💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی