بچها کدو حلوایی رو با چی شیرین کنم خوشمزه بشه برابچه

۶ پاسخ

خرما بریز یا هیچی نریز

هیچی نیست نیست بزنی اگه خیلی بی‌مزه هست یکم نبات سفید بریز.شیره تا یک سالگی نباید بدی

شیره خرما یا انگور

خرما.

شیره

شیره ها

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی