نارنگی میدید به بچهاتون؟

۱۰ پاسخ

من میدم خیلی دوستداره

من دادم خوشش نیومد

بله من چندبار دادم

اره بزرگه پسرم

من دادم حساسیت نشون داد صورتش قرمز شدو ورم کرد

من دادم میدمن دوست داره

دوس نداره نمیخوره

من چند بار دادم خدا رو شکر مشکل نداشت

من یبار دادم‌اوکی بود

نه اسیدیه گوارشش رو بهم میریزه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۲ سالگی