۵ پاسخ

اره عزیزم

عادیه فک کنم پون رحم داره بزرگ میشه فشار میاد
من اوایل داشتم شدید بود الان هم دارم گاهی ولی اذیت میشه ادم

اگ هرروز داری باید بری دکتر قلب
طبیعی نی

سلام طبیعی بودن یا نبودن را نمیدونم
ولی منم دو هفته یهو تپش می‌گرفتم بعد بهتر شدم فکر میکنم به خاطر خون رسانی بود

منم دارم سر این بارداریم

سوال های مرتبط

مامان ۳ شاه پسر مامان ۳ شاه پسر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری