سونو وزن کجا برم قیمتش خوب باشه؟؟؟یزد

۱۵ پاسخ

من رفتم پیش دکتر محمود فلاح 800گرفت آزاده هم بودم

باشه بیاد پی وی
شما کجای یزد هستین

بپرس اگه بهت گفتن انجانم میدیم خبرم کن عینی یادت نره

دکتر طباطبایی

فاطمه زهرا رفتم۵۰۰

انو مالی مرحله اول یا دوم

برای سنو چرا درمانگاه امام جعفر صادق نمیرین با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی رایگان هست سنو هاشم پیش دکتر حجت برین

اوووو نگو‌ خواهر همه جا یه قیمته من هفته پیش رفتم با بیمه سلامت 1/300 شد

بیمارستان. فاطمه الزهرا
بیمارستان افشار ندارن اینا زنک بزن ببین

مگه سونو وزن هم هست باید بگیریم؟


من این دوماه نگرفتم ماماایی

من پیش دکتر عقیلی رفتم ولی بیمه داشتم ۶۵۰گرفت

من رفتم دکتر حجت یک و سیصد شد

اونجا که خوبه 500میگیرن فوقش 600 جای ما 17000000

سلام عزیزم من نمیدونم چون یزدی نیستم

همه جا یکی باشه فک کنم جایی نرفتی قبلا؟

سوال های مرتبط

مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی