من رفتم پیش دکتر محمود فلاح 800گرفت آزاده هم بودم
باشه بیاد پی وی
شما کجای یزد هستین
بپرس اگه بهت گفتن انجانم میدیم خبرم کن عینی یادت نره
دکتر طباطبایی
فاطمه زهرا رفتم۵۰۰
انو مالی مرحله اول یا دوم
برای سنو چرا درمانگاه امام جعفر صادق نمیرین با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی رایگان هست سنو هاشم پیش دکتر حجت برین
اوووو نگو خواهر همه جا یه قیمته من هفته پیش رفتم با بیمه سلامت 1/300 شد
بیمارستان. فاطمه الزهرا
بیمارستان افشار ندارن اینا زنک بزن ببین
مگه سونو وزن هم هست باید بگیریم؟
من این دوماه نگرفتم ماماایی
من پیش دکتر عقیلی رفتم ولی بیمه داشتم ۶۵۰گرفت
من رفتم دکتر حجت یک و سیصد شد
اونجا که خوبه 500میگیرن فوقش 600 جای ما 17000000
سلام عزیزم من نمیدونم چون یزدی نیستم
همه جا یکی باشه فک کنم جایی نرفتی قبلا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.