خانما سونو خوب برای رشد و وزن کجا برم؟

۲ پاسخ

سلام خانوما
تو هشت ماه وزن نی نی ۱۶۰۰ خوبه

اگه قیمتش مهم نیس برو نسل فردا عالیه

سوال های مرتبط

مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی