۵ پاسخ

از الان

ماه ۷ برو

من چون از اول جفتم پایین بود و راه رفتن برام خطرناک و سخت هنوز سیسمونی نخریدم .تازه بازار هم نرفتم ببینم چه رنگهای قشنکتره

هر چه زودتر بهتر
چون سنگین میشی سخت میشه
من از ۱۸ هفته شروع کردم الان دارم سنگین میشم دیگه
بیشتر خریداشو انجام دادم البته

از الان دیگ کم کم بخر

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی