برا سر دردتون چیکارمیکنید از چیه سر درد؟؟

۶ پاسخ

برا من خیییلی شدیده
گلاب میزنم پیشونیم
ماساژ میدم
شبا با چشم بند میخابم
زیادم درد گرفتنی روزا چشم بند میندازم تا تاریک باشه

من یه هفته اس دارم دیوونه میشم از سردرد
میرم درمانگاه سرم و امپول میزنن چند ساعت خوبه دوباره شروع میشه
دیگه امروز وقت از متخصص زنانم گرفتم
خیلی خیلی درد دارم

من کیسه یخ میذارم

منم داشتم شدید الان کمترقابل تحمل
سرتو بپوشون ب پیشونیت دارچین ولیمو بزن یا گلاب بو کن
روغن رزماری یااسطو خودوس خوبه بزن ب پیشونیت چون من بااینا دردم کمترشد

استامینوفن ساده بخور
ولی کدوئین نباشه

نگوووو سردرد بلا جون منه ویار من سر درد شدید شبا دیگه میخام سرم بزنم دیوار

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری