کی معاینه تحریکی انجام داده؟ چجوریاس ؟

۳ پاسخ

واسع من یکم درد داشت ولی عصر معاینه شدم شب دردم گرفت

درد آنچنانی نداره فق باید خودت رو شل بگیری و برا بعضیا زود جواب میده و بعضیا نه چن بار انجام میدن تا جواب بگیرن من یکشنبه غروب رفتم مطب برام انجام داد دکترم و همون لحظه دردام آروم شروع شدن تا روز بعدش صبح زایمان کردم

درد نداره زیاد ولی خوبه دهانه رحم و باز میکنه من دوشنبه معاینه شدم پنجشنبه زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد