نی نی خوشگلت داره بزرگمیشه عزیزم
طبیعیه
چون بچه بزرگ میشه و فشار میاره به واژن طبیعیه من هفته۱۳هستن بازم همین علائم رو دارم حتما جوراب پا کن تو خونه یا صندل بپوش موقع دراز کشیدن یکم پاهاتو بده بالا
مشکلی ندارع فقط استراحت کن تا اذیت نشی
دکتر میگه واسه اینکه بچه داره جا باز میکنه فشار میاد به رحم😂
منم دیروز واژنم تیر میکشید امروز اطراف نافم
اخ منم دوسه روز اینطوری شدم خیلیییی بده فقط استراحت کن دراز کش باشی بهتر میشه
منم همینجوری ام😖😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.