واژنم خیلی تیر میکشه😩😩😩واسه چیه؟؟؟

۸ پاسخ

نی نی خوشگلت داره بزرگ‌میشه عزیزم

طبیعیه

چون بچه بزرگ میشه و فشار میاره به واژن طبیعیه من هفته۱۳هستن بازم همین علائم رو دارم حتما جوراب پا کن تو خونه یا صندل بپوش موقع دراز کشیدن یکم پاهاتو بده بالا

مشکلی ندارع فقط استراحت کن تا اذیت نشی

دکتر میگه واسه اینکه بچه داره جا باز میکنه فشار میاد به رحم😂

منم دیروز واژنم تیر میکشید امروز اطراف نافم

اخ منم دوسه روز اینطوری شدم خیلیییی بده فقط استراحت کن دراز کش باشی بهتر میشه

منم همینجوری ام😖😖

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری