سلام خانوما من هشت هفتم و واژنم تیر می‌کشه واسه چیه

۲ پاسخ

سلام عزیزم
معذرت میخام اوضاع کاشان ارومه؟

ببین منم بودم هفته قبل ولی
رفتم دکتر گف یسری دردا شبیه پریودی طبیعی نیستن
باید بررسی بشن
سونو کرد بچه سالم بود ی هماتوم کوچولو داشتم
و خطری نبود
احتمالا برای بزرگ شدن رحم هست
ولی مراجعه ب پزشک مطمئن تره

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته یازدهم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری