سلام
خانوما توی واژنم خیلی تیر میکشه طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

سلام منم همینجوری ام گلم

منم گاهی تیر میکشه

آره عزیزم

آره بچه داره رشد میکنه و فشار ب رحم و لگنت میاد

اره عزیزم

بله گلم

سوال های مرتبط

مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته دهم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری