ببخشید واژنم خیلی تیر میکشه طبیعیه؟

۷ پاسخ

برای من خیلی کم اینجوری شد

دوستم تو تاپیکای قبلت دیدم غلظت داری منم دارم جواب ازمایشو داری ببینم

یعنی میگید تیر کشیدن واژن از علائم بارداری من الان ی هفته هست بعضی وقت ها واژنم یجوری تیر میکشه که جیغم در میاد البته بگم آمپول آزادسازی زدم وامروز روز۱۵ آزادسازی ام وپری نشدم

سلام دوستان ایا شما دل درد پریودی داشتین تو هفته ی من شاید روزی یک یا دوبر بگیره در حد ثانیه ول کنه اگ جواب بدین ممنون میشم

اره منم اینجورم

اره عزیزم

بچه اوله اره جنین داره بزرگ میشه باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته دهم بارداری