۴ پاسخ

خانوما من ۴مهر سقط داشتم
۵م این ماه لکه داشتم
ولی خون ریزی نداشتم طبیعیه یا نه الان نه لکه دارم نه خون ریزی
فقط ۵ لکه داشتم همون یه روز بود
طبیعیه یا نه

اره عزیزم این تیر کشیدنا تا ماها اخرم ادامه داره نترس 😁😁😁😁جای نگران شو که دور از جونت خون ببینی یا درد مدام باشه یعنی چند ساعت پشت هم بدون قطع شدن ویلا بقیش طبیعیه

اره طبیعیه

منم گاهی اینجور میشم ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری