خانوما میگم تویه واژنم تیر می‌کشه این طبیعیه

۶ پاسخ

طبیعیه دیگه
رحم و واژن دارن ب سمت حفره شکمی میرن و این کششات سبب این دردا میشن

برا منم تا هفته پیش اینطوری بود
از هفته ۱۴ تا الان چهار پنج بار اینطوری شدم ، رفتم سونو مشکلی نبود دکتر گفت طبیعیه بخاطر رشد رحمه

آره عزیزم طبیعیه

منم گاهی همینجور مثل همین الان

منم هراز گاهی اینجوری میشم

من یکی دوبار هفته های پایینتراینجورشدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
nafas nafas قصد بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری