۴ پاسخ

اگر درد لگن شدید داری حتما برو سریع سنوگرافی بده ببین سرویکست چنده یه خانمی اینجا نوشته بود این علائم و داشت سرویکسش خیلی کم شده بود

بله عزیزم منم همینجورم مال اینه که بچه دیگه کم کم داره کامل میره بالا داره به رحم فشار میاد

پس چرااز من تموم نمیشه،من همه لگنم درد میکنه،واژنم ک راه میرم از درد میترکه

اره منم مثل شما بودم تازه خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری