۸ پاسخ

بچه ها تو این سن فقط میتونن بادوم بخورن چهار مغز زیادی سنگینه براشون

گردو و مغزیجات فعلا براش زودها چون هم گرمی ان هم حساسیت زا

میشه عکس از جودوسرپرک بفرستی

خرما میشه داد من موندم بدم ندم یکی میگ زوده یکی میگ زود نیست

نوش جونش

عزیزم جو پرک از کی دادی به دخترت؟

مییپزی؟؟؟

اتمیل منظورت چیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان فلورا مامان فلورا ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا💗 مامان هدیه خدا💗 ۱۴ ماهگی
مامان 💎یلدا💎 مامان 💎یلدا💎 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسلم❤️ مامان قند عسلم❤️ ۱ سالگی