کیا مثل من هنوز هیچی برای نی نی نخریدن😅🤭

۲۰ پاسخ

منم هنوز هیچی نخریدم دریغ از ی دست لباس هنوز هم نمیتونم بخرم تا 32 33 هفته چون داریم کابینت بندی میکنیم دست و بالم خالیه

من ان شاءالله این هفته میخوام کمد و تخت رو بگیرم
زوده ینی😅

من حتی ی دست لباس براش نگرفتم

من فقط یه جفت دمپایی با دوجفت جوراب خریدم🥹

بنام خدا من گذاشتم ماه هفتم برم خرید

منننن

منم نخریدم هیچی

من بچه اولمه ولی نزاشتم بگیرن خودم گرفتم وسیله هاشو مادرم اینا فقط سرویس چوب و میگیرن با پتو نوزادی و تشک اونم دلم نمیاد ولی بابام گف نه نمیشه اونارم تو بگیری

من هیییچ

منم یه سری جزئی و کم خریدم

منم هنوز هیچی نگرفتم😅

من هنوز نخریدم هیچی

من ☹️

حالا وقت داری

من فقط یه دست لباس گرفتم

منم هیچی نگرفتم بچه دومه

من تا۲۸،۹ هفته هیچی نگرفته بودم😂

من فقط یه پاپوش و جوراب گرفتم🥰

منم چیزی نخریدم هنوز😶😶

مامانم یخورده وسایل گرفته ولی خودم نه☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ساچلی و سِتین مامان ساچلی و سِتین روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وچهارم بارداری