ما هنوز سر اسم نی نی ب نتیجه نرسیدیم 🤭
شما چی،؟؟؟

۱۲ پاسخ

من هنوز هم به نتیجه نرسیدم و به نظرم همه ی اسم ها زشتن 🙄

واقعا اسم انتخاب کردن خیلییییی سخته مخصوصا اسم پسر

من باید خودم انتخاب کنم ک پیدا نکردم اسم دخترونه ک ب دلم واقعا بشینه

دختر نازم اسمش میزاریم🌸 یاس🌸

ماهم ب نتیجه نرسیدیم

دقیقا مثل من، هیچ اسمی به دلم نمی‌شینه 😑

ما هم‌همینطور

ماهم همینطور
البته که به همسرم گفتم اسمش رو من انتخاب میکنم
فامیلش که تو میزاری
اسم با منه😅


حالا خیلی وسواس گرفتم
اول هیرا بعد میراث انتخاب کردم از دوتاشون ی ایرادی در میاد
نمیدونم😭😭

همینکه جنسیت و فهمیدیم شوهرم یه اسم گفت جفتمون راضی ایم😂😂

ماااهمم

ما دیگه یه اسم از اول به دلمون نشست
هرچی به چیز دیگه فک کردیم نشد
تهش به همین رسیدیم

من خودم میگم آریا شوهرم میگه مهراد ولی به احتمال زیاد همون مهراد باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری