۴ پاسخ

من بیسکویت مادر و با خرما و گردو یا بادام و کره قاطی میکنیم و اندازه نخود میکنم میده میخوره خرما رو از هسته جدا میکنم لح میکنم میزارم رویدحرات با کره تفت بخوره. بعد برمیدارم و لیسکویت پودر شده و مغزیجات و اصافه میکنم بعضی وقتا سویق هم اضافه میکنم. واین ترکیب بعضی وقتا قاطی سرلاکشم میکنم

من پودر کردم تو فرنیش میریزم بیسکوییت م یه دونه تو هر فرنیش میندازم زیاد نه

من چند بار بسگویت مادر دادم خیلی دوست داره وقتیجایی باشم نتونم غذا درست کنم

من گردو و پسته و بادوم رو اسیاب کردم تو صبحانه هاش میریزم
هرکدوم رو جدا تست حساسیت گرفتم
بسکوییت مادرم نمیدم

سوال های مرتبط

مامان پناه من 🫀🥺✨ مامان پناه من 🫀🥺✨ ۱۴ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۶ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۱۰ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی