مامانا بچه ها میتونن جیگیر گوسفندی بخورن؟

۴ پاسخ

نه تا یه سالگی نباید بخورن چون سنگینه براشون

همون یه کوچولو له کنم بهش بدم

نه عزیزم

قورت دادن ن ولی بدی دستش ب دندون بکشه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۵ ماهگی
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی