به نظرتون جنسیت چیه مامانا

تصویر
۶ پاسخ

30تا تایپک دادی همشون همینن عزیزم برو سونو خیالت راحت بشه🥺

ی چیز جالت تو چت جی پی تی خوندم میگفت ی نظریه غیر علمی هست که پزشکایی که تو سونو انتی جنسیت بچه رو میگن از این نظریه غیر علمی استفاده میکنن
اونم اینه اگه جمجمه نرم و بدون زاویه باشه و ظریف تر باشه دختره ی خط ستون فقرات هم میگفت که طبق اونم میگفت اگه خط کمتر از سی درجه باشه جنسیت دخترع بیشتر باشه پسرع .

من سونومو به دو تا هوش مصنوعی مختلف دادم گفت طبق همون نظریه غیر علمی که خطاعم داره جنسیت بچه ات دختره
دکترمم گفته بود جنسیت این هفته مشخص نمیشه ولی جنین به دختر شبیه تره

پسره فک کنم انگار لای پاش یچیزایی هس

پسر هست

احساس میکنم دختر

پسر کوچولو😂

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان samin مامان samin هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مَهوا مامان مَهوا ۳ ماهگی
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجدکوچولو مامان کنجدکوچولو ۷ ماهگی
مامان نیک🩵🩵 مامان نیک🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۴ ماهگی
مامان کایان🧿🩵🍼🫶🏻 مامان کایان🧿🩵🍼🫶🏻 هفته سی‌وششم بارداری