سلام خانما
من با سه روز تاخیر دارم این عدد بتا کم نیست؟!

تصویر
۹ پاسخ

نه عزیزم خوبه مبارک باشه

ازمن ۱۰بود

نه خوبه

خوبه

چرا دوروز دیگه تکرار کن باید دوبرابر شده باشه

مبارکا باشه

دارو مصرف میکردی
چ روزایی اقدام داشتی

شاید لقاح دیر صورت گرفته چند روز دیگ دوباره تکرارش کن

سلام حتما لقاح دیر گرفته

۳روزتاخیر

سوال های مرتبط

♥️مامان ♥️لنا♥️ ♥️مامان ♥️لنا♥️ قصد بارداری
مامان طاها،شکوفه بهار مامان طاها،شکوفه بهار هفته دوازدهم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری