سلام از کی میشه بچه هارو گذاشت تو تاب ریلکسی

۳ پاسخ

من از 3 ماهگی گذاشتم

از بدو تولد

من از 1ماهگی میزارمش مثل گهواره س می‌خوابه

سوال های مرتبط

مامان آرسام وآریا مامان آرسام وآریا ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی
مامان پرنیان ✨ مامان پرنیان ✨ ۱۷ ماهگی