۹ پاسخ

بسیار کار اشتباهیه
تا دو سالگی بچه نباید تلویزیون تماشا کنه الان به بیناییش آسیب میزنه و به مغزش
چون تلویزیون طیف رنگی زیادی داره
و مغز چون هنوز در حال تکمیله نمیتونه با این سرعت این همه رنگو شناسایی کنه
پس اگه بچتون براتون مهمه سلامتیش نزارین ببینه هر چقدم ک خوشش بیاد

من ک می‌زارم ببینه آخه انرژیم خالی میشه چقد باهاش بازی کنم شونه هام دردگرفته وزنشم سنگین شده
می‌زارم ببینه خوشش میاد

من شوهرم الان دوماه تلویزیون روشن نمی‌کنیم منتطریم ۶ ماه شداشکال نداره ۷ماه شدزیادی خوب نیست بچه مهم ترازخودمون هستیم

ما شبا فیلم میبینیم پسرم گا۵ی چشمش میوفته میبینه میگن خوب نیس

دختر منم نگاه میکنه . من شهر غریبم هیج جا نمیرم . تلویزیون رو هم خاموش کنم دق میکنم دیگه

ممنون بابت جوابتون❤️

تا دو سالگی بهتره کودک نه تلویزیون ببینه نه گوشی

برای رشد مغزشون خوب نیست عزیزم

اصلا نباید ببین
کلا تصاویر متحرک اصلا براشون خوب نیست عزیزم
نزار ببین

سوال های مرتبط