۵ پاسخ

نه.

ن عزیزم نمیشه

وای خواهر از دندون درد نگو 😭

نه.

پرکردن ن عصب کشی فقط بعدش پانسمان میکنن هر ماه یا دو ماه یه بار عوض میکنن پانسمان و باید زیر نظر پزشکت بری شاید اجازه نداد ولی سه ماهه ی دوم بارداری میشه عصب کشی کرد

سوال های مرتبط

مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان کیمیا و تودلی مامان کیمیا و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری