۴ پاسخ

برا من جذبی هستن و‌هنوز خوب نشدن

ولله نمیدونم من چون بخیه داخلی زدن جذبی بودن فکر کنم

تا ۳۰ روز بودن

تا 35روزگي بخيه ها داخلي همشون افتادن.

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد