۸ پاسخ

بیست ب بعد

از الان دیگه باید بخوابی .
من از همون اول بزور خودمو به دست چپ میخوابوندم ولی تمایل شدیدی به دست راست داشتم الانم دارم ولی وقتی هوشیار بشم میرم روی دست چپ

از الان دیگه باید مراقبت کنی

پهلوی چپ برای خونرسانی بهتر به جنین هست

۲۰هفته

من هنوز هم رو شکم میخوابم

اصلا چرا میگن حتما باید ب سمت چپ بخوابیم

منکه از هفته ۵.۶ کلا به پهلو می‌خوابم ولی میچرخم چون خسته میشم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری