۵ پاسخ

خخخخ نوشتم سیب لع شده رو له کردم 😂
خلاصه هر روز یع غذا براش درست میکردم نمی‌خورد ، اعصابم دیگع نمی‌کشه 🥹🥴

من سیب درختیو با گلاب و آب می‌ذاشتم می پخت بعد آرد سویق و با شیر قاطی کردم گذاشتم رو حرارت سیب لع شده رو له کردم قاطیش کردم
ولی باز نخورد

خیلی ممنون آجی💋

ینی ب زور بهش ندم؟

سلام مامانا من تازه غذا دادنو شروع کردم
هرکاری میکنم بچم غذا نمیخوره
بنظرتون چیکار کنم؟تورو خدا جوابمو بدین

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان احسان مامان احسان ۱۴ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی