از ساعت ۳ رو پامه نمیخوابه🥲🥲🥲🥲🥲🥲

۶ پاسخ

من انقد اشک ریختم الان حددندارهههههههه از شدت خستگی کلافه شدم از ۳ نیم صیح همینه اوضاع من با جیغ فراوووووووون

من از ۱۲ رو پامه دارم رد میدم دیگههه

منم🫥😂

منمممم

وای امشب بابامو آورد جلوی چشمم تا بخوابه🤦‍♀️

منم🥲

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی