۸ پاسخ

نمیدونم،رسمش که نمیدونم چجوریه ولی اگر پول داشته باشیم میکنیم اگر نه نمیکنیم😂

اره از بیمارستان اومدن قربونی کردیم

من برای پسرم این کار نکردم برای دخترم نمیکنم

من با کشتن حیوان مخالفم
نمیکنم
پول نیت میکنم و میدم بیرون

آره بعد از بیمارستان اومدن

ما هم این رسم رو داریم اما خب اینجا چون حیاط ندارم گذاشتم رفتم خونه ی بابام جلوش سر ببریم چند تا بسته هم پخش میکنم

بله عزیز ازبیمارستان میایم خون میکنیم خونشو میزنیم رو پیشونی بچه

چهلم میکنیم

سوال های مرتبط