۴ پاسخ

معاینه لگن هست تحریکی وقتی انجام میدن که دهانه نرم نشده باشه تو هفته های آخر

تحریکی مال هفته ی ۳۹ ‌و۴۰هستش عزیزم،فکر نکنم برات تحریکی انجام بده،معاینه ی معمولی برای سایز لگنو ..احتمالا بکنه

چرا عجله میکنید ب خدا ی روزم ی روزه بچه بیشتر بمونه

آره من ۳۶هفته معاینه شدم

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۸ ماهگی