دفع هماتوم چطوریه؟؟خونریزیه زیاد؟

۴ پاسخ

برای من ۱۱×۸ بود.بدون ترشح و خونریزی جذب شد

من به اندازه 14*9 داشتم
سه هفته استراحت و شیاف و قرص دارم
ان تی برم ببینم چیشده
لکه بینی قهوه ای رشته ای مانند داشتم دیگه الان یک هفتس ک ندارم
امیدوارم تموم شده باشه

خونریزی زیاد باید بری دکتر زود

نه من که داشتم فقط لک قهوه ای بود ترشح حالت بود ولی انگار جذب شد

سوال های مرتبط

مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا❤️🫀 مامان یارا❤️🫀 ۷ ماهگی
مامان بوبو مامان بوبو ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری