۱۱ پاسخ

منم 19هفته حس کردم

خیلی زوده برای حس کردن من هنوز حس نمیکنم نگران نباش

منم شکم هنوز ندارم یک کوچولو دارم الان

من تا بیست هفته چند روز اصلا بچه را حس نکردم احتمالا جفتت قدامی
من رفته بودم انومالی بچه اینور و اونور میشد ولی من اصلا حسی نداشتم
طبیعی عزیزم نگران نشو هنوز
کم کم چهار هفته وقت داری تا بفهمی

من با اینکه رفتم ۶ ماه باز شکمم کوچیکه معلوم نیس بخصوص با لباس بیرونی
طبیعیه ولی سردخترمم اینجور بودم تا ۳۵ هفته هیچ شکمی نداشتم

منم با شما هفتم یکیه یعنی ۲روز دیگه چهار ماهم تموم میشه؟چجوریه؟

مهم وزن بچه است عزیزم
شکم بالا بیاری فقط چربیه

پنج ماه که شکم معلوم نمیشه

ومنی که ۷ ماهه هم شکمم کوچیکه 😂

منم همینم

برودکترعزیزم سنوبنوس انجام بده بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری