بیمارستان محب یاس چجوریع

۵ پاسخ

سلام ،منم می‌خوام برم یاس.زایمان اولم طبیعی بوده، هنوز پرونده تشکیل ندادم،میشه منم راهنمایی کنید الان چکار کنم؟طبیعی هستم.
چه ساعتی برم بیمارستان که ویزیت کنن، کدوم دکتر بهتر است ؟
الان ۲۳هفته م.

کلا یکم چون بیمارستان علوم پزشکیه و کلی دانشجو دارن ریسک داره ممکنه راحت زایمان داشته باشی ممکنه هم نه .ولی خب زیر نظر استاده .خیلی ها هم راضین

مزخرففففففف یعنی دق میدن آدمو من اونجا پرونده داشتم برای زایمان با درد زایمان رفتم 37هفته گفتن 37هفته هستی 3روز بستری کردن منو تا اینکه خوردم رضایت شخصی دادم خودمو مرخص کردم اومدم خونه فردای اون روز فشارم رفت رو 17 اورژانسی رفتم بیمارستان فرح سریع فرستادنم بالا برای زایمان ،دمشون گرم واقعا ،بیمارستان محب یاس بیشعورا داشتن با جون منو بچم بازی می‌کردن

من ی خانم و بهداشت دیدم گف زایمانش اونجا بوده و راضی بود. هرکی یچیزی میگه اخه. انتظارا فرق داره انگار

دیروز یه متنی دیدم چندنفر ناراضی بودن از همین بیمارستانی که میگین

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد