بیمارستان محب یاس خوبه؟ کسی رفته راضی باشه؟

۱ پاسخ

آره خوبه من توزایمان قبلیم رفته بودم البته سزارین بودم ، خوب بود هم اتاق عملش هم اتاقای بخش کلا دو تخته ، رسیدگیشونم خوب بود اینسری هم اونجا میخوان برم انشالله

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد