برای جشن دندونی علی گرفتم ... چقدر کیوتن 🫠😍😂

تصویر
۹ پاسخ

سلام خانوم من دخترم هفت ماهش امروز تموم شد ولی من احساس میکنم وزنش یکم کمه ۷.۲۰۰ کیلو چی بدم یکم وزنش بره بالا

مبارررررکه چ نازن

مبارکه عزیزم ❤️

دلم خواست 😋😋😋🤤🤤

چه نازن دونه ای چندن؟

وای ننه مث اون آدامس خوشمزه هان

مبارکههه 😍

خوردنی ان؟

چین؟. یادمه اینا ادامس دوقلو بش میگفتیم.اگ همون باشن

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان samiyar🫶🏻❤ مامان samiyar🫶🏻❤ ۱ سالگی